SALAISET DOKUMENTIT PUHUVAT PUOLESTANI

Kotisivujani pitää lukea ilman ennakkokäsityksiä, sillä salaiset dokumentit puhuvat puolestani.
 
Olen saanut haltuuni joitakin Suomen korkean valtiojohdon EU-jäsenyyden valmisteluun ja toteuttamiseen liittyviä salaisia asiakirjoja. Siksi kukaan ei pysty kyseenalaistamaan asioita, valtiopetoksia, joita tuon esille.

VALTIOPETOS ON RIKOS, JOKA EI VANHENE

Valtiopetos on rikos, joka ei vanhene. Se on rikos koko kansaa vastaan, joten kotisivuni aiheet ovat Suomen tulevaisuuden kannalta erittäin vakavasti otettavia asioita.

Toivonkin, että kotisivuni lukijat viestittävät sosiaalisessa mediassa ja myös internetin ulkopuolella Suomen kansalaisille Suomen taloudelliseen tilanteeseen johtaneita ja tulevaisuuteen ratkaisevasti vaikuttavia lähihistorian vaiettuja ja salattuja asioita.

Minulla ei ole, eikä kenelläkään muullakaan ole, mitään syytä vastustaa tai kritisoida EU:ta, sillä kritiikkini kohde on presidentti Koiviston valtiopetoksellinen toiminta Suomen liittämisessä EU:hun.

Presidentti Koiviston määräyksillä tehdyn valtiopetoksellisen toiminnan selvittäminen on Suomen sisäinen asia, joten sen käsittelyyn ei kansainvälistä tuomioistuinta tarvita.

Koiviston kuoleman jälkeen valtiopetoksesta vastaa silloinen pääministeri Esko Aho, joka oli Koiviston toiveiden mukaisesti valmistelemassa ja toteuttamassa valtiopetosta.

Valtiopetoksesta seuraa, ettei Suomi ole valtiosääntöoikeudellisesti edes EU:n jäsen.

MARKAN HÄVITTÄMINEN ILMAN LAKIA

Kysymys ole vain markan laittomasta hävittämisestä, vaan itsenäisen valtion valtiontalouden käyttöön tarkoitetun instrumentin ja päätösvallan luovuttamisesta jäsenmaista riippumattoman EKP:n hallintaan.

Itsenäiseen päätösvaltaan kuuluvat muun muassa oman rahayksikön ulkoisen arvon määrittely ja Suomen Pankin keskuspankkirahoitus.

Hallitusmuodon 72 §:ään kirjoitetun Markan hävittämiseen – ilman lakia – liittyvän pöytäkirjan ja liitemuistion salaamiseen on osallistunut myös Korkein hallinto-oikeus. Nimittäin Korkein oikeus ryhtyi suojelemaan valtiopetoksen tehnyttä korkeata valtiojohtoa vahvistaessaan EU-ministeriryhmän kokouksen salaisen pöytäkirjan 16/93 20.12.1993 salaamisen. Pääministeri Esko Aho oli kokouksen puheenjohtaja.

Myös korkein laillisuusvalvoja eli oikeuskansleri on osallinen Markan laittomassa hävittämisessä, sillä oikeuskansleri ei ole valvonut Suomen korkean valtiojohdon toimia. Oikeuskansleri on vastannut kanteluun Markan hävittämisestä (eli EMU:n III vaiheeseen – euroon – siirtymisestä) laittomalla tavalla seuraavasti:

”EMU-päätöksenteon muodonvalinta on poliittinen tarkoituksenmukaisuuskysymys, johon oikeuskansleri ei voi toimivaltansa rajoissa puuttua.”
 
Korkeimman hallinto-oikeuden tekemä ratkaisu Markan hävittämiseen liittyvän pöytäkirjan salaamisen vahvistamiseksi romuttaa demokratian ja oikeusvaltioperiaatteen.
 
Samoin demokratian ja oikeusvaltioperiaatteen romuttaa presidentti Koiviston Linnassa 6.5.1992 korkeille oikeusoppineille järjestämä oikeuspoliittinen seminaari, jota kutsutaan Koiviston konklaaviksi. Presidentti Tarja Halonen päätti salata konklaavin asiakirjat syksyllä 2002.
 
Konklaavissaan presidentti Koivisto puuttui riippumattoman Korkeimman oikeuden ratkaisuun eli Koivisto rikkoi vallan kolmijakoa. Koiviston mielestä Korkein oikeus oli tehnyt väärän ratkaisun.
Myös Koiviston konklaavi liittyy – laittomalla tavalla – EU-jäsenyyden ehtojen täyttämiseen.
 
Valtiojohdon päätöksenteon avoimuus on demokratian perusta. Julkisen hallinnon asiakirjojen salaaminen vie pohjan demokratialta.
 
Valtiopetokset on vaadittava käsiteltäviksi valtakunnanoikeudessa.
 
En syytä, enkä tuomitse, sillä syyttäminen on syyttäjän ja tuomitseminen on tuomareiden tehtävä.

Minulla on keino Suomen talouden pelastamiseen

Suomen vaikea taloustilanne johtuu valtiopetoksesta, Suomen Markan hävittämisestä Hallitusmuodon 72 §:stä ilman lakiesitystä.

Eikä kysymys siis ole vain markasta, vaan itsenäisen valtion valtiontalouden käyttöön tarkoitetun instrumentin ja päätösvallan luovuttamisesta jäsenmaista riippumattoman EKP:n hallintaan.

Itsenäiseen päätösvaltaan kuuluvat muun muassa oman rahayksikön ulkoisen arvon määrittely ja Suomen Pankin keskuspankkirahoitus.

Suomen valtion valtiontalouden hoitoon tarkoitettu päätösvalta on palautettava. Vuodesta 2000 lähtien olen selvittänyt keinoja, joilla Suomi pelastetaan. Kaikkia niistä en kerro julkisesti, sillä ne pitää suunnitella yhdessä Orpon hallituksen kanssa.

Kerron kuitenkin lähtökohdat.

Suomen Pankin keskuspankkirahoitus

Kyse ei siis ole vain maksuvälineestä, Markasta, vaan myös Suomen Pankin keskuspankkirahoituksen hävittämisestä. Oman valtion keskuspankkirahoitusta valtion ei tarvitse maksaa takaisin.

Koska omaan rahaan liittyvä päätösvalta on siirretty Euroopan keskuspankille, Suomen on oman keskuspankkirahoituksen sijasta otettava lainaa ulkomailta.

Oma raha ja siihen liittyvä päätösvalta on itsenäisen valtion raha- ja talouspolitiikan instrumentti. Ruotsissa ne ovat edelleen käytössä.

Lue lisää omasta rahasta ja keskuspankkirahoituksesta. Klikkaa sininen linkki sivulleni, johon julkaisin selvityksen 26.4.2024:

Lisää velkaa, leikkaukset vai oma raha

Ammattiyhdistysjohtajia varten on ihan oma linkkinsä selvitykseen, jonka julkaisin 6.4.2024:

Työreformi vai oma raha

Lue myös selvitykseni Soten EY-taustasta. Klikkaa sininen linkki:

Sote

Kategoriat: Yleinen